Што може SSBAutoService да направи за Вас

Ние ќе ви помогнеме да го осовремените начинот на работење во Вашиот сервис и ќе ви дадеме техничка помош во текот на целото користење на системот, ќе одговориме на сите прашања кои ги имате и ќе ги отстраниме сите технички преоблеми. Вие ќе може да пристапите до вашите податоци во било кое време од било каде. Работните налози ќе може да ги креирате многу брзо и едноставно. Ќе имате комплетна интеграција со современ сметководсвен систем за вашето сметководство.

Вие имате сервис, ние ја имаме алатката и експертизата.

Повеќе од 30 години развиваме софтверски решенија кои се пред се за компаниски менаџмент. 

ССБ за Автосервиси и специјализирано решение наменето за дејности поврзани со автомобилската индустрија: 

  • продажба на возила, 
  • сервисирање на возила, 
  • управување со резревни делови, 
  • продажба на авто гуми, 
  • сервис за промена на автогуми, 
  • систем за управање со чување на автогуми (хотел за гуми) 

Со нашето решение Вие :

  • ќе го помогнете вашиот раст и ќе бидете пред вашата конкуренција со користење на автоматизирани процеси,
  • ќе ја поедноставите секојдневната работа – побрза реализација и увид во тековното работење
  • ќе си обезбдите успех и поголема профитабиилност – со стандардизирањето на работата и навременото завршување на  завршувањето на секојдневните  активности на време
Овластени дилери и сервиси за возила

Овластените дилери се имаат сериозна активнист во гарантен рок на возилата

Ние ќе ви помогнеме да го осовремените начинот на работење во Вашиот сервис и ќе ви дадеме техничка помош во текот на целото користење на системот, ќе одговориме на сите прашања кои ги имате и ќе ги отстраниме сите технички проблеми. Вие ќе може да пристапите до вашите податоци во било кое време од било каде. Работните налози ќе може да ги креирате многу брзо и едноставно. Ќе имате комплетна интеграција со сметководсвен систем за вашето сметководство.

Независен Авто сервис

За независните сервиси SSBAutoService одлободува повеќе време и го трансформира сервисот во профитна целина преку менаџирање и оптимизирање на целосниот работен тек. Овозможете си олеснета контрола над сервисот

Незавините сервиси се судруваат со проблемите за нарачка на автоделови и пронаоѓање на вистинскиот добавувач и цена за автоделовите

Тие треба да обезбедат согласност од клиентите за реализација на актвностите во однос на време и цена, за тоа е потребно воденје на прецизна докумнетација и документирана комуникација со клкиентите

Заштедува многу време на евиденцијата на завршените работи што на сопствениците им осолбодува повеќе време да посветат на клиентите. Системот е едонставен може да се користи од било кого со кратка обука.

Ние ќе ви помогнеме да го осовремените начинот на работење во Вашиот сервис и ќе ви дадеме техничка помош во текот на целото користење на системот, ќе одговориме на сите прашања кои ги имате и ќе ги отстраниме сите технички преоблеми. Вие ќе може да пристапите до вашите податоци во било кое време од било каде. Работните налози ќе може да ги креирате многу брзо и едноставно. Ќе имате комплетна интеграција со сметководсвен систем за вашето сметководство.

Сервис за промена на гуми

Од закажување, понуда, сервиен налог, фактурирање, репортинг и финансиско управување на сервисот, Вие имате целосна котрола над вашиот бизнис.

Модулот за сервис за гуми Ви помага ви овозможува да го управувате вашиот сервис за гуми од било каде и во секое време. Контролирајте ја вашата работилница со нашиот систем кој е лесен за употреба

Бидејќи SSBAutoService е толку едноставен за користење, ќе почнете да работите за кратко време. Ќе можете да управувате подеднакво добро и со брзи сервиси за поставување гуми и со големи поправки. Нашето решение има флексибилност да ги покрие сите области од вашиот бизнис, вклучувајќи монтирање, сервис и поправка на гуми. Користејќи го брзото пребарување на производите низ SSBAutoService, ќе можете да ги споредувате достапните гуми според брендови и година на производство. Уште повеќе че ви помогно околу управување со ените и со попустите за верни купувачи

Лесниот пристап до Историјата на возилото ќе значи дека ќе можете за кратко време да видите што сте направиле претходно на возило и да видите точно кога и колку сте наплатиле. Со автоматската интеграција со сметководство ќе сте во можност целосно да ги контролирате и вашите трошоци.

Побарајте не за да ви дадеме предог за решение за вашиот бизнис за да видите колку е едноставно и ефектно ќе биде за вашиот бизнис со сервис за гуми или за која било продавница за автомобили што продава гуми.

Софтвер за резервни делови

Едноставно и ефикасно управување со залихата на автомобилски делови

Како сопственик на магацин/продавница за автоделови знате колку е комплицирано и интензивно управувањето со бизнисот. Постојат специфични области во процесот на работа каде што сопствениците на бизнисите се борат да ја зголемат продуктивноста во областите како што се сметкоодство, управување со залихи на резервни делови, пратење на сериски броеви, обработка на нарачки од купувачи и испорака, подготвка на нарачки кон добавувачи, увоз, прием и означување на пристигнатите делови, финасиска калкулација, наплата, плаќања.

Но не мора да биде така, Бизнисите со резервни делови можат да си го олеснат своето работење си поедноставување на овие процеси и замена на традиционалните програми за материјално работење или рачните решенија во ексел со интерирани дигитални платформи. Бидејќи автомобилската индустрија континуирано расте, а се предидува уште повеќе да расте, потребно е трговците со резервни делови да користат напредни репенија за управување со залиите

Дигиталните алатки овозможуваат да имате целосна котрола врз залихата и поефикасно да ги извршувате задачите како што се следењето на достапноста на залихата, дополнувањето на залихата, следењето на наплатата да го направите да биде многу поедноставно, со неколку кликови.

Вие можете да го поедноставите вашите процеси со нашиот софтвер за автоделови.  Решението е комплетно и едноставно за работа. Го дизајниравме врз база на најдобри приактики и реални искуства добиени од нашите клиенти, се со цел да го наламилме стресот од секојдневното работење како што се фактурирањето и интеграцијата со сметководство, но и со автоматизирани процедури за нарачки и распределба на залиха.

Робустниот модол за кредитен лимит и системот за Loyalty, во комбинација со сложени ценовни политики и политики за попусти, обезбедуваат безброј можности за адаптација на комерцијалните услови кон пазарните потреби.

SSBAutoService е комплетно решение кое ги задоволува сите ваши потреби за управување со сервисот и со магацинот. Ние им помогнавме на многу бизниси да ја зголемат нивната ефикасност и да го зголемат својот профит.

[CTA] Пабарајте не за да ви дадеме предлог како и вие тоа да го направите за вашиот сервис и вашиот магацин, без обврски. Ние со задоволство ќе одговориме на вашиот повик и ќе ви обезбедиме корисни информации како може да го унапредите вашето работење без обврска да направите набавка од кај нас

Сервис за опрема

Покрај автосервисите SSBAutoService нуди огромна поддршка за сервисирање на опрема

Овластени дилери и сервиси за возила

Овластените дилери се имаат сериозна активнист во гарантен рок на возилата

Ние ќе ви помогнеме да го осовремените начинот на работење во Вашиот сервис и ќе ви дадеме техничка помош во текот на целото користење на системот, ќе одговориме на сите прашања кои ги имате и ќе ги отстраниме сите технички проблеми. Вие ќе може да пристапите до вашите податоци во било кое време од било каде. Работните налози ќе може да ги креирате многу брзо и едноставно. Ќе имате комплетна интеграција со сметководсвен систем за вашето сметководство.

Независен авто сервис

За независните сервиси SSBAutoService одлободува повеќе време и го трансформира сервисот во профитна целина преку менаџирање и оптимизирање на целосниот работен тек. Овозможете си олеснета контрола над сервисот

Незавините сервиси се судруваат со проблемите за нарачка на автоделови и пронаоѓање на вистинскиот добавувач и цена за автоделовите

Тие треба да обезбедат согласност од клиентите за реализација на актвностите во однос на време и цена, за тоа е потребно воденје на прецизна докумнетација и документирана комуникација со клкиентите

Заштедува многу време на евиденцијата на завршените работи што на сопствениците им осолбодува повеќе време да посветат на клиентите. Системот е едонставен може да се користи од било кого со кратка обука.

Ние ќе ви помогнеме да го осовремените начинот на работење во Вашиот сервис и ќе ви дадеме техничка помош во текот на целото користење на системот, ќе одговориме на сите прашања кои ги имате и ќе ги отстраниме сите технички преоблеми. Вие ќе може да пристапите до вашите податоци во било кое време од било каде. Работните налози ќе може да ги креирате многу брзо и едноставно. Ќе имате комплетна интеграција со сметководсвен систем за вашето сметководство.

Сервис за промена на гуми

Од закажување, понуда, сервиен налог, фактурирање, репортинг и финансиско управување на сервисот, Вие имате целосна котрола над вашиот бизнис.

Модулот за сервис за гуми Ви помага ви овозможува да го управувате вашиот сервис за гуми од било каде и во секое време. Контролирајте ја вашата работилница со нашиот систем кој е лесен за употреба

Бидејќи SSBAutoService е толку едноставен за користење, ќе почнете да работите за кратко време. Ќе можете да управувате подеднакво добро и со брзи сервиси за поставување гуми и со големи поправки. Нашето решение има флексибилност да ги покрие сите области од вашиот бизнис, вклучувајќи монтирање, сервис и поправка на гуми. Користејќи го брзото пребарување на производите низ SSBAutoService, ќе можете да ги споредувате достапните гуми според брендови и година на производство. Уште повеќе че ви помогно околу управување со ените и со попустите за верни купувачи

Лесниот пристап до Историјата на возилото ќе значи дека ќе можете за кратко време да видите што сте направиле претходно на возило и да видите точно кога и колку сте наплатиле. Со автоматската интеграција со сметководство ќе сте во можност целосно да ги контролирате и вашите трошоци.

Побарајте не за да ви дадеме предог за решение за вашиот бизнис за да видите колку е едноставно и ефектно ќе биде за вашиот бизнис со сервис за гуми или за која било продавница за автомобили што продава гуми.

Софтвер за резервни делови

Едноставно и ефикасно управување со залихата на автомобилски делови

Како сопственик на магацин/продавница за автоделови знате колку е комплицирано и интензивно управувањето со бизнисот. Постојат специфични области во процесот на работа каде што сопствениците на бизнисите се борат да ја зголемат продуктивноста во областите како што се сметкоодство, управување со залихи на резервни делови, пратење на сериски броеви, обработка на нарачки од купувачи и испорака, подготвка на нарачки кон добавувачи, увоз, прием и означување на пристигнатите делови, финасиска калкулација, наплата, плаќања.

Но не мора да биде така, Бизнисите со резервни делови можат да си го олеснат своето работење си поедноставување на овие процеси и замена на традиционалните програми за материјално работење или рачните решенија во ексел со интерирани дигитални платформи. Бидејќи автомобилската индустрија континуирано расте, а се предидува уште повеќе да расте, потребно е трговците со резервни делови да користат напредни репенија за управување со залиите

Дигиталните алатки овозможуваат да имате целосна котрола врз залихата и поефикасно да ги извршувате задачите како што се следењето на достапноста на залихата, дополнувањето на залихата, следењето на наплатата да го направите да биде многу поедноставно, со неколку кликови.

Вие можете да го поедноставите вашите процеси со нашиот софтвер за автоделови.  Решението е комплетно и едноставно за работа. Го дизајниравме врз база на најдобри приактики и реални искуства добиени од нашите клиенти, се со цел да го наламилме стресот од секојдневното работење како што се фактурирањето и интеграцијата со сметководство, но и со автоматизирани процедури за нарачки и распределба на залиха.

Робустниот модол за кредитен лимит и системот за Loyalty, во комбинација со сложени ценовни политики и политики за попусти, обезбедуваат безброј можности за адаптација на комерцијалните услови кон пазарните потреби.

SSBAutoService е комплетно решение кое ги задоволува сите ваши потреби за управување со сервисот и со магацинот. Ние им помогнавме на многу бизниси да ја зголемат нивната ефикасност и да го зголемат својот профит.

[CTA] Пабарајте не за да ви дадеме предлог како и вие тоа да го направите за вашиот сервис и вашиот магацин, без обврски. Ние со задоволство ќе одговориме на вашиот повик и ќе ви обезбедиме корисни информации како може да го унапредите вашето работење без обврска да направите набавка од кај нас

Сервис за опрема

SSBAutoService нуди голема поддршка на сервисите за опрема

Бенефити

Оптмизиран процес на работа

Управувајте со целиот процес на едно место, од почеток до крај преку професионална контролна табла која е лесна за употреба. Следете го напредокот на работата и статусот на сервисните налози, распределбата на персоналот, фактурирањето и многу повеќе

Управување со клиенти со еден клик

Намалете го стресот и времето за комуникација со клиентите преку СМС, е-маил и потсетници. Обезбедете модерни услуги за вашите клиенти без дополителни трошоци и повеќе вработени

Едноставно фактурирање на еден клик

Наплатете ги вашите услуги на време и управувајте со наплатата. Имајте ласерски точни сметководсвени податоци во секој момент без дополнителен напор

Автоматски потсетници за сервисирање

Зголемете ги приходите от вашите клиенти со автоматизирани потсетници кои ќе ги вратат повторно во Вашиот сервис. Тоа е како да имате маркетинг асистент со полно работно време кој работи 24/7 - бесплатно

Ефикасно евидентирање на прием и дијагностика на возило

Брзото отварање на работен налог и евиденција на состојбата на возилото и останатите забелешки го скратуваат времето за прием и ги прави вашите клиенти позадоволни. На клиентите доставете им детали за трошоците диретно на нивниот сматфон и добијте конфирмација веднаш со еден клик

Следење на продуктивноста на сервисерите

Со следење на потрошените часови по операција зголемете ја нивната продуктивност и вашиот профит.

Функционалности

Закажување на сервис

Историја на возило

Брзо пребарување по тип на сервисирање

СМС Пораки

Менаџерски извештаи

Управување со артикли и залиха

Симплифицирани нарачки кон добавувачи

Следливост по сериски броеви на резервни делови

Loyalty програм

Управување со сервисни налози

Финансиски менаџмент

Управување со набавки кон добавувачи

Понуди

Мулти-сервиси

Плати

Основни средства

WMS

База на возила и сопственици

Хотел за гуми

Обезбедена врвна поддршка

Интеграција со добавувачи (Edi Continental)

Интеграција со купувачи - B2B web portal

Сервис за промена на масло

Сервис за теретни возила

Автодилери

Интеграција за Трговци со резервни делови

Права на пристап

Автолакери

Сервис во Гарантен рок

Сервис на останата опрема

VIN Scan

СИТЕ ФУНЦИОНАЛНОСТИ ЗАТВОРИ ПРЕГЛЕД

"Профит преку технолошка визија.
Вашиот бизнис, во чекор со иднината."

Години постоење
0 +
Обучени професионалци
0 +
Задоволни клиенти
0
Земји во регионот
0 +

НАШИ СОРАБОТНИЦИ

ШТО КАЖАА ЗА НАС

Често поставувани прашања

Не го гледате Вашето прашање? Јавете се на +389 76 44 33 84  за да зборувате со некој од нашите експерти.

Времето на имплементација зависи од:

  • обемот на софтверот кој треба да биде имплементиран
  • бројот на корисници на системот
  • спецификите кои ги има процесот кај клиентот

Типично време на имплементација е од 1 до 4 месеци

  • Планирање и дизајн
  • Инсталација
  • Развој на специфични функционалности
  • Обука за клучни корисници
  • Миграција на податоци
  • Интеграција со системи
  • Техничка поддршка за време на Go-Live

Обезбедуваме:

  • Почетна обука за корисници
  • Напредна обука за администратори
  • Документација и упатства
  • Вежби со реални примери од вашето работење
  • Континуирана поддршка при користење

Вршиме целосна миграција на сите постоечки податоци во новиот систем, вклучувајќи податоци за клиенти, возила, артикли, сервисни налози, финасиски податоци и се останато што требад да се пренес.

Да, нашиот систем поддржува интеграција со различни системи меѓу кои ERP системи, web сајтови, WMS, EDI со купувачи и добавувачи, разни API сервиси, независно дали се производи на Сигма-СБ или се од други добавувачи

Системот автоматски ги следи залихите, креира известувања за минимални количини, сугерира нарачки кон добавувачи и води историја на потрошувачка по артикл и категорија на арикли.

Системот нуди детални извештаи за времето поминато на секоја работна задача, ефикасност по механичар и споредбени анализи.

Системот поддржува управување со повеќе локации, со централизирано управување и контрола. Има специфични привилегии и известување по локација. Поддржува различни комерцијални услови според локацијата

Да, нудиме можност за прилагодување на системот според специфичните потреби на вашиот сервис. Тоа ќе го дефинираме пред да се достави конечната понуда и договор.

Цената зависи од големината на сервисот и избраните модули. Нудиме флексибилни пакети со месечна претплата или еднократна лиценца

Базирано на искуството со нашите клиенти, типичниот ROI е 6-12 месеци преку намалување на оперативни трошоци и зголемена ефикасност. Во ова не е вклучено зголеменото задоволство на клиентите и вработените

Не, сите трошоци се транспарентно прикажани во понудата и договорот. Месечната претплата вклучува одржување, надградби и поддршка.

Обезбедуваме техничка поддршка од 8:00 до 16:00 часот, секој работен ден. Вклучени се и редовни консултации за оптимизација на процесите

Протокол за комуникација и телефонски повици

Со цел зголемување на ефикасноста на нашите вработени и зголемување на задоволството на нашите клиенти, ние воведовме оптимален процес на примање на повици за техничка помош при секојдневното работење.

Бидејќи обезбедувањето на помош за нашите клиенти бара висок степен на фокусирање кон проблемот кој настанал, за време на оваа активност неопходно е обезбедување на мирна и континуирана работа на нашите вработени, без прекини. Досегашното искуството покажува дека нашите вработени се многу попродуктивни и побрзо ја завршуваат работата дколку не ја прекинуваат тековната активност за да одговорат на повици на телефон.

За таа цел го користиме следниот протокол за комуникација:

Канал 1: Директен повик до вработен во Сигма-СБ, техничко лице кое може да го реши проблемот ка клиентот.

Овој начин е најефикасен за користење и дава одлични резултати кога двете страни се слободни за комуникација и не се зафатени со други активности. Но во услови кога нашите вработени се во состојба на решавање на друг технички проблем, тие задолжително треба да го исклучат повикот (проследено со SMS порака дека ќе бидете контактирани покасно), со што ќе му дадат на знаење на тој што ги побарал дека се зафатени со тековна активност. Ова е јасен сигнал за нашиот клиент дека треба да приемине на следен начин на комуникација.

На следен чекор на комуникација се преминува и доколку лицето не одговорило на повикот.

Канал 2: Праќање на е-маил

Комуникацијата по маил е нашиот најпосакуван начин на комуникација бидејќи дава можност за подобро организирање на нашите внатрешни ресурси и поголема транспарентност на комуникацијата. Во случај кога сте го користеле канал 1 и не сте успеале да воспоставите врска, тогаш испратете маил на  baranje@sigmasb.com.mk со краток опис на проблемот и со сите релевантни информации како може проблемот да биде предизвикан. Не заборавајте да ја наведете итноста на брањето, име и телефонски број на лицето кое треба да биде контактирано. Во случај на блокирачки проблем, ние се обврзуваме дека ќе Ве искомуницираме во разумен рок (најмногу 2 часа по приемот на е-маилот доколку е испратен во работното време на Сигма-СБ)

Канал 3: Комуникација по телефон преку дежурен мобилен телефон

Доколку погорните канали не даваат резултат или проблемот кој го имате е итен и не може да чека, искористете го телефонскиот број + 389-78-478-645 за да се јавите на администраторот за помош на корисници кој ќе го евидентира вашиот случај и ќе обезбеди соодветна реакција

Канал 4: Претходните 3 канали не даваат ефект

Доколку било кој од погорните канали не обезбеди резултат, јавете се на директорот на Сигма-СБ на +389-75-234-742 и пријавете го проблемот.

Нашиот продажен тим најбрзо ќе ви достави понуда доколку се обратите на телефонскиот број: +389 76 351 088 или на маил: slaes@sigmasb.com.mk во кој ќе неведете контакт телефон од претставник на Вашата компанија. При првичниот разговор ќе треба да може да одговорите на следните прашања:

  • да ја опишете дејноста на вашата компанија
  • колку корисници ќе го користат SSB ERP
  • кои области од вашето работење ќе бидат покриени
  • каков софверски систем користите во моментот и кои области од деловното работење се покриени со него
  • со каква опрема располагате: компјутери, сервери, интернет,…
  • колкав буџет имате одвоено за набавка на новиот систем

Врз база на овие податоци ние ќе Ви доставиме информативна понуда во која може да ви послужи за да го утврдите дали има финансиска оправданост набавката на новиот систем

Доколку иформативната понуда одговара на фашите финансиски проекции, Наш тим заедно со Вас ќе направи детална спецификација на набавката според која ќе направиме и финална понуда.

Доколку финалната понуда за вас е прифатлива, ќе направиме презентација на системот преку која ќе може да добиете претстава за новиот систем.

Можна е корекција на понудата врз база на новите информации кои ќе се појават за време на презентацијата на системот

После прифатената понуда, се прави договор и следува фактура за плаѓање на авансот. Со тоа се оозначува и почетокот на проектот.

Препорачана и минимална конфигурација за SSB ERP

Примерот подолу се однесува за компанија до 10 корисници која има повеќе локации и работи преку интернет конекција и VPN. Компанијата користи само SSB ERP десктоп апликација, без SSB POS, SSB Mobile, SSB WMS и SSB Web

Сервер – компјутер кој е наменет да биде само сервер и не може да се користи како работна станица

  • OS: Windows Server оперативен систем последна верзија (min Windows Server 2012)
  • CPU: Intel Xeon (min Intel I7 )
  • RAM:  32 GB (min 16 GB)
  • Storage:  4 x SSD 512 GB во RAID 10   ( min 2 x SSD 512 GB  во RAID 1 )
  • LAN: 1 Gbps (min 100 MBps)
  • SQL: SQL Standard последна верзија ( min SQL 2014 Express(*)  )
  • Надворешен диск за Backup

Интернет пристап на сервер:

  • 100 Мbit D/U (min 30 Mbit D/U )
  • VPN Server: Mikrotik Router (min RB 915)

Работни станици:

  • OS: Windows оперативен систем последна верзија (min Windows 10)
  • CPU: I5 (min I3)
  • RAM: 8 GB (min 4GB)
  • Storage: SSD со 1 GB за инсталација и работа на SSB
  • LAN: 100 Mbps
  • Microsoft Office последна верзија ако на работната станица се прават импорт или експорт на податоци од Excel (min Microsoft Office 2016)

Интернет пристап на работни станици:

  • 30/5 Мbit D/U (min 10/1 Mbit D/U )

(*) – SQL Express е бесплатна верзија. Може да се користи само до големина од 10 GB на базата на податоци, што е доволно за компанија која прави 100 фактури месечно. Доколку компанијата има голем опсег на работа, овој капацитет може да биде надминат во првите неколку месеци од работењето

Модернизирајте го вашиот сервис, Веднаш. Зборувајте со експерт